Oferte

Cele mai citite

Ma mai inspir de aici

Noutati

Opinie Blender Russell Hobbs Aura 18995-56, 750 W

Acum cateva zile am cumparat acest blender Russel Hobbs de la eMag  si dupa ce l-am testat putin a venit timpul sa imi spun opinia despre el. In primul rand este mare, mult peste asteptarile mele si pare puternic avand in vedere motorul de 750W, nu am probat functia de rasnita inca dar in cartea tecnica zice ca se poate folosi si asa in schimb toaca legumele, fructele si biscuitii fara probleme. Ca minus as putea spune ca face mult zgomot insa avand in vedere capacitatea motorului nu e de mirare asa ca merge sa ii dau nota 8 pe o scara de 1-10.


Alte caracteristici sunt acestea:

  • Capacitate:-1.5 l
  • Trepte viteze:-2
  • Functie Turbo/Pulse:-Da
  • Sistem anti-alunecare:-Da
  • Detalii tehnice
  • Material bol:-Sticla
  • Material lama:-Inox
  • Sistem de siguranta:-Da
  • Sistem stocare cablu:-Da
  • Culoare:-Alb/Negru
Opinie Blender Russell Hobbs Aura 18995-56, 750 W





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu