Oferte

Cele mai citite

Ma mai inspir de aici

Noutati

Opinie QuadCopter-Drona Dji Phantom Fc40 - Zbor de test

Nu o sa stau sa detaliez aici ceea ce spune vanzatorul despre aceasta drona ci doar opinia mea ca utilizator al ei care este destul de multumit de prestatiile pe care le ofera, in primul rand timpul de zbor ( conform producatorului 10-15 min ), eu am reusit sa obtin 15 minute in conditii de vant foarte puternic insa cu greutate minima, doar camera care vine direct in pachet.

Calitatea cu care filmeaza este destul de buna ( vezi video ) insa din pacate nu are stabilizator ( gimbal ) asa ca imaginile ies putin scuturate insa se vede clar si poti descifra orice scris, de exemplu numerele mele de pe masina. Am mai testat altitudinea si desi nu am putut masura exact la cati metri se ridica am dus drona atat de departe incat aproape ca nu o mai vedeam si am oprit din proprie initiativa ascensiunea fiindca imi era frica sa nu o pierd :).
Nu am reusit sa configurez complet telecomanda insa m-am bucurat de un lucru, drona odata ridicata in aer nu pleaca de pe pozitia in care s-a oprit decat daca o misti tu, daca vantul o muta din loc revine la locul initial ( in aer ) cu o oarecare precizie +- 3m ceea ce e un lucru util in multe situatii, mai ales in camp deschis.
In acest moment drona costa aprox 1850Ron insa isi merita banii fiindca e foarte manevrabila, durabila ( s-a prabusit pe jos, am dat cu ea in pereti, tavan, copaci insa nu a suferit decat zgarieturi minore ) iar pentru inepatori este perfecta, poti filma cu ea, face poze iar camera transmite direct pe Smartphone prin wifi (aplicatia se descarca din Google Play sau iTunes ).




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu