Oferte

Cele mai citite

Ma mai inspir de aici

Noutati

Cat de buna este returul oferit de Altex la un Mouse

mouse de vanzare altex
Am fost la Altex sa cumpar un mouse si am ales un model bluetooth, stiti voi de care insa din graba nu am vazut ca nu avea transmitator ( ca cel din poza ) ci era model simplu, cu conectare la laptop, (in cazul in care acesta are Bluetooth integrat insa) cum al meu nu are pot spune ca m-am ars, cel putin asa am crezut la prima impresie crezand ca nu imi vor schimba produsul deoarece nu are defect de fabrica insa uite ca cei de acolo ( Altex Calarasi ) m-au surprins intr-un mod placut cand am fost cu mouse-ul la ei dupa cateva ore de la cumparare, fara sa discute sau sa ma intrebe ceva mi-au oferit banii platiti inapoi iar eu am putut sa achizitionez alt produs si de data asta pot spune ca am ales cu grija, exact ceea ce voiam.
Asa ca va dau un sfat, cand mai cumparati de la Altex pastrati bonul fiindca nu se stie ce problema aveti cu ceea ce ati cumparat, odata ce aveti bonul in mana puteti merge fara probleme la magazin fiindca ei vor rezolva imediat situatia dvs.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu