Oferte

Cele mai citite

Ma mai inspir de aici

Noutati

Top 3 jocuri online pentru copii cu lunetisti



Am gasit pe Youtube un video cu un top 3 jocuri cu lunetisti si nu stiu daca sunt cele mai bune insa pentru copii sunt potrivite asa ca am decis sa acord si eu un articol acestei teme, sa scriu despre ele ca sa poata fi gasite de copii si jucate, ma rog de aceia care prefere aceasta categorie de joculete.

  1. Pe locul 1 este plasat acesta in care trebuie sa va antrenati pe un un teren specific : www.1001jocuri.tk/antrenament-pentru-lunetisti-jocuri-3d-cu-impuscaturi/
  2. Pe locul 2 se situeaza asta a carui misiune este sa protejati de la distanta o trupa de infanteristi plecata in misiune: www.1001jocuri.tk/echipa-de-elita-a-lunetistilor-joculete-cu-impuscaturi/
  3. Iar pe ultima pozitie este acest joculet in care precizia e la mare cautare fiindca trebuie sa loviti tintele fara sa gresiti si sa aparati cazemata: www.1001jocuri.tk/lunetisti-in-misiune-joculete-de-copii/
Acestea nu sunt destinate pasionatilor adulti care prefera o grafica imbunatatita ci doar copiilor mici care intra pe diverse siteuri si care se pot distra suficient cu ele ( chiar si eu m-am distrat putin ) asa ca le recomand cu drag pasionatilor.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu